Via een dagelijks breed aanbod van online motorcontent, het organiseren van evenementen en het aanbieden van diensten bieden we motorrijders informatie, inspiratie en advies.
Motor.nl is dé motorwebsite van Nederland voor alle motorrijders, ongeacht welke motor je rijdt. Op de website bieden we dagelijks nieuwsberichten naast een scala aan reportages, motortests, columns, routes, reizen en productnieuws. Zowel openbaar als voor onze premium-lezers.
Gemiddeld 175.000 – 350.000 gebruikers per maand
Gemiddeld 400.000 – 850.000 paginaweergaven per maand
Mobiel 73%
Desktop 19%
Tablet 8%
Nieuwsbriefabonnees 40.000
Facebook volgers 54.000
Instagram volgers 11.000
Motor.NL Magazine brengt jaarlijks vier unieke specials uit. Het heeft een sterke focus op de Nederlandse én Belgische motormarkt, waarbij iedere Motor.NL Magazine Special in het teken van unieke content staat.
Op basis van thematiek zal Motor.NL Magazine viermaal per jaar in de winkels verschijnen, waarbij een lange ligtijd gegarandeerd wordt. Extra dik (132 pagina's), extra luxe en extra unieke content!
De Motor.NL Magazine Specials zijn relevant voor de periode van het motorseizoen en hebben een sterke bewaarfunctie. 100% van de oplage belandt bij de eindconsument via losse verkoop en alternatieve retail-kanalen.
Nieuws & Tests 2023
Reizen & Toerisme
Toerspecial
Cruisers & Customs
Man/vrouw: 90/10%
Inkomen: sociale klasse A, B1, B2
Frequentie: 4x per jaar
Printbereik: 55.000 NOM
Nederland
België
Alleen losse verkoop
Speciale Retailacties
Ieder voorjaar produceert de Motor.NL Media Company het landelijke televisieprogramma 'Motor.NL TV'. Een actueel televisieprogramma op RTL7 over nieuwe motormodellen, accessoires en andere motor-gerelateerde onderwerpen. Dit televisieprogramma wordt in-house geproduceerd en gepresenteerd door Bart Verhoeven.
246.000 kijkers, aflevering 1
236.000 kijkers, aflevering 2
121.000 kijkers, aflevering 3
297.000 kijkers, aflevering 4
245.000 kijkers, aflevering 5
291.000 kijkers, aflevering 6
Bron: Stichting Kijkonderzoek (SKO)
Digital Video is waar het allemaal begon bij de Motor.NL Media Company. Het produceren van digitale videocontent zit ons dus in het bloed. Van tests tot human-interest, alles is op ons YouTube kanaal te vinden.
Totaal aantal views: 13.618.952
Gemiddeld per jaar: 2.000.000
Aantal abonnees: 32.000
Telefoon 46%
Desktop 26%
Tablet 10%
Smart TV 18%
Het gezelligste motorevenement van Nederland ontvangt jaarlijks duizenden motorrijders in Autotron Rosmalen. Dit treffen staat in het teken van testrijden op nieuwe motoren en een flink showprogramma. Naast het informeren en inspireren van motorrijders, is het één brok beleving: van bijzondere motorsporthelden die op bezoek komen tot unieke activiteiten. Er is altijd wat te doen!
Bezoekers: 8.264
Vrijwilligers en voorrijders: 125
Aantal motormerken: 15
Gemaakte testritten: 1.641
Aantal shows: 17